FIZA'S COOKING DI MAJALAH AROMA - Edisi Oktober 2013

Assalamualaikum,

Alhamdulillah hadiah ulangtahun pertama blog ini yang bagi saya sungguh bermakna sekali iaitu di beri peluang untuk muncul di Majalah Aroma edisi Oktober 2013. 
Terima kasih kepada editor Majalah Aroma, Cik Siti Dimiati kerana sudi menemuramah dan sebagai blogger baru saya berasa amat berbesar hati sekali berkongsi resepi yang selama ini di masak khas untuk keluarga tercinta. Terima kasih juga kepada pembaca blog ini yang sudi mencuba resepi yang saya kongsikan dan memberi komen yang positif.
Majalah ini sudah ada di pasaran dan saya berkongsi 18 resepi mudah iaitu di mukasurat 52 hingga 61. Resepi tersebut ada yang turun-temurun dan ada pula yang saya masak hasil dari perkongsian resepi teman-teman maya di facebook. Terima kasih saya ucapkan kepada pemilik asal resepi-resepi tersebut.


Alhamdulillah..semua ini menjadikan saya lebih bersemangat lagi untuk berblog di masa akan datang.




Terima kasih semua <3 



0 comments:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen :)