MENULIS DI PAGE DARI PAKAR SAJIAN MAJALAH JELITA KELUARAN JUN 2017

Assalamulaikum, 

Hari ni diam tak diam dah hari kesepuluh umat islam menunaikan ibadah puasa dan saya bagaikan tenggelam timbul berblogging. Bukan tak masak atau malas untuk berkongsi resipi dengan teman-teman blogger yang lain meraikan kemeriahan ramadhan yang hanya datang setahun sekali ini. Cuma kesihatan kurang mengizinkan kerana di uji dengan demam selesema yang membataskan saya aktif di media sosial. Kalau online pun sekadar melihat teman-teman media sosial dan blogger berkongsi juadah istimewa untuk berbuka dan bersahur sahaja. 

InshaAllah hari ini dah beransur baik, bolehlah saya berkongsi resipi yang tertunggak. Oh ya, untuk bulan Jun ini fizalgk ada muncul di Majalah Jelita di page dari pakar sajian berkongsi tip cara pantas sediakan menu sahur dan berbuka. Harapan saya tips yang dikongsikan masih lagi bermanafaat walaupun dah seminggu lebih kita berpuasa. 

Bolehlah dapatkan Majalah Jelita yang padat dengan isu semasa terkini di pasaran ye. Selain daripada di jual di kedai-kedai buku dan Majalah, ia juga boleh dilanggan melalui online dengan masuk ke website rasmi Majalah Jelita, www.jelita.com.my

Jom dapatkan sekarang!  

0 comments:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen :)