BUKU JOM MASAK (Enaknya langkah demi langkah-lauk pauk) Telah berada di pasaran

Assalamualaikum,



Alhamdulillah, buku masakan saya yang pertama, Jom Masak - Enaknya langkah demi langkah (lauk pauk) terbitan Karangkraf telah berada di pasaran dan kedai-kedai buku.

Buku ini mengandungi 38 resipi lauk pauk harian yang enak dan di garap dengan begitu teliti dan menarik sekali oleh editor dan jurugambar Karangkraf. Setiap resipi mengandungi 6 langkah demi langkah dan menjadikan kerja memasak kelihatan begitu mudah walaupun anda baru berjinak-jinak dengan dunia masakan.


Tambahkan koleksi buku resipi dan ilmu memasak anda sekarang dengan buku yang berharga RM 15 ini dan boleh juga di hadiahkan kepada orang tersayang.

Kini memasak bukan lagi masalah kerana selain dari langkah demi langkah, resipi yang di tampilkan juga adalah ringkas, sedap dan menarik.

Terima kasih kepada pengunjung setia blog fizalgk.blogspot.com mencuba resipi yang saya kongsikan selama ini dan memberi komen-komen positif. Ianya memberi semangat kepada saya untuk terus berkarya dan menghasilkan resipi dalam bentuk buku serta memudahkan pembaca jadikan koleksi.

Dapatkan segera di kedai-kedai buku berhampiran anda.

0 comments:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen :)