PELANCARAN BUKU JOM MASAK

Assalamulaikum,


Pada hari Ahad 26hb April yang lalu pukul 10.15pagi berlangsunglah pelancaran siri buku jom masak di Pentas mini, Dewan Tun Dr Ismail PWTC yang melibatkan saya sebagai penulis buku Jom masak lauk pauk bersama-sama 5 orang lagi Chef, iaitu Chef zailina - Jom...kuih muih, Chef Suwarsi - Jom ...nasi, Chef Marina - Jom...ikan, Chef Othman - Jom...Mihun & Kue Teow dan Chef Azmi...Jom menu bujang. Alhamdulillah sambutan dari pengunjung amat menggalakkan bertepatan dengan pesta buku Antarabangsa yang sedang berlangsung dari 24hb April sehingga 3hb Mei 2015.



Bagi saya yang baru menghasilkan buku pertama dengan Karangkraf, ini merupakan pengalaman yang amat berharga dan agak kekok juga sebenarnya untuk bersama-sama dengan Chef terkenal yang menjadi Idola saya selama ini untuk turut melancarkan siri buku Jom, ini. Tetapi ternyata mereka peramah dan mesra sekali membuatkan saya sangat teruja dan berbangga menjadi sebahagian daripada individu yang di raikan pada hari itu. 


Buku yang berharga RM 15 sebuah ini di tawarkan dengan harga istimewa iaitu RM 12.00 tiap satu sepanjang pesta buku berlangsung. Jadi jangan ketinggalan untuk turut hadir dan mendapatkannya untuk menambah koleksi buku resipi anda. 


Jangan lupa dapatkan buku Jom...lauk pauk dan cuba 38 resipi mudah yang saya kongsikan beserta langkah demi langkah. Anda pasti mendapat kepuasan memasak dan tambatlah kasih sayang keluarga dengan air tangan sendiri. 


0 comments:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen :)