KONGSI RESEPI.COM - MENAIKKAN TRAFIK PENGUNJUNG BLOG MASAKAN.

Assalamualaikum,

Hari ini tidak ada perkongsian resepi, tetapi saya ingin berkongsi dengan blogger-blogger baru terutamanya dalam bidang masakan, bagaimana menarik pengunjung untuk singgah di blog anda. Jika anda membuat carian di google, semestinya telah berjumpa banyak perkongsian untuk meningkatkan SEO blog dan tips-tips yang berguna untuk tujuan tersebut dari blogger yang lebih arif. 

Jujurnya kemahiran ini bukan bidang saya, dan ketika saya mula-mula menulis dan berkongsi resepi di blog ini iaitu kira-kira 1 tahun 5 bulan yang lalu, trafik saya biasa-biasa sahaja, dan setelah saya mula mendaftar dengan kongsi resepi.com dan berkongsi resepi dan tips masakan, trafik saya telah meningkat naik dari hari ke sehari.


Dengan beberapa langkah mudah blogger masakan boleh menjadi sebahagian daripada KongsiResepi.com dan menaikkan trafik blog/web anda, membina backlinks dan berhubung dengan blogger-blogger masakan yang lain.

     TRAFIK PENGUNJUNG DARI KONGSI RESEPI KE BLOG SAYA 

Konsep kongsiResepi yang bagi saya sangat bagus sekali iaitu anda menyertainya secara percuma tanpa sebarang kewajipan. Dengan hanya beberapa langkah mudah anda boleh mendapatkan widget dan membuat link ke dalam blog/web anda sendiri, dan dalam tempoh tersebut jika anda tidak berpuashati atau ragu-ragu, anda bebas menamatkan penyertaan tanpa sebarang syarat.

Ternyata KongsiResepi adalah web yang menawarkan revolusi pengiklanan yang percuma, bebas dan mudah di aplikasi untuk blogger masakan terutama sekali yang masih baru di bidang ini.

Bagi blogger masakan yang ingin mencuba, jangan malu dan jangan segan. Bolehlah mendaftar di SINI.

0 comments:

Catat Ulasan

Sila tinggalkan komen :)